Veelgestelde vragen

LEVERTIJD

Wat is de levertijd wanneer ik een bestelling plaats?
Vrijwel alle artikelen in onze webshop leveren wij direct uit onze eigen voorraad.
Dus bestel je op werkdagen voor 17:00 uur dan word je bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Hoe kan ik zien of jullie een artikel op voorraad hebben?
Bij het selecteren van de maat zie je direct of het artikel op voorraad is, of wat de verwachte levertijd is.

Wat is de levertijd als er bij mijn bestelling 1 artikel niet op voorraad ligt?
Mocht er een deel van je bestelling niet op voorraad zijn dan nemen we contact met je op om de levertijd door te geven van de complete order.
In principe versturen we je order pas wanneer deze helemaal compleet is.

VERZENDING

Hoe laat kan ik mijn bestelling in huis verwachten als deze is verzonden?
Op de dag van verzending ontvang je een mail met een track and trace code van Post.nl. Met deze code kan je zien hoe laat je pakket zal worden afgeleverd.
Wanneer er niemand thuis is zal de postbezorger een briefje achterlaten waarop hij aangeeft wanneer hij weer langskomt.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan mijn huisadres laten afleveren?
Bij het invoeren van je adres gegevens kan je een afwijkend afleveradres invullen. Ook kun je kiezen voor 'pak je gemak'. Hierbij kan je een afhaalpunt bij jou in de buurt selecteren en het pakket afhalen wanneer het jou uitkomt.

RETOUR STUREN

Kan ik het artikel omruilen als het niet past?
Jazeker! Bij elke bestelling sturen wij een retourformulier mee waarmee je snel en eenvoudig de bestelling kan terug sturen.

En moet ik dan retourkosten betalen?
Wij berekenen geen retourkosten maar het terugsturen van je bestelling is wel voor eigen rekening. Wanneer je het artikel wil omruilen voor een andere maat of kleur betalen wij de verzendkosten.

Waarom moet ik de verzendkosten betalen als ik iets terug wil sturen?
Het is onze keuze om scherpe prijzen te hanteren en geen verzendkosten vanaf € 75,- En als we een omruiling naar je opsturen betalen we ook die verzendkosten.
Wanneer collega’s van ons “gratis verzenden & retourneren” aanbieden vergeten ze erbij te vermelden dat deze “gratis” kosten al in de verkoopprijs verrekend zijn.

Krijg ik mijn geld terug als ik het artikel bij nader inzien toch niet wil hebben?
Je kan binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden het artikel naar ons terug sturen.
Wij zorgen ervoor dat we uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst het aankoopbedrag terug storten op je rekening.