Contact | Klantenservice
Bestellen
Bezorgen
- Wat is de verwachte levertijd?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Welke verzendmethodes zijn er?
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- In welke landen bezorgen jullie?
- Wat als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgd wordt?
- Kan een deel van mijn bestelling alvast worden verstuurd?
- Wat als één van de artikelen uit mijn bestelling een hele lange levertijd heeft?
Ruilen en retourneren
- Hoe werkt het ruilen en retourneren?
- Zijn er kosten verbonden aan het omruilen of retourneren van een artikel?
- Hoe snel ontvang ik het vervangende product?
- Kan ik mijn product ook ruilen of retourneren in jullie winkel in Wijk bij Duurstede?
- Ik heb mijn artikel retour gestuurd. Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
- Wat is de status van mijn retour?
Bedrukken en borduren
- Wat is het verschil tussen bedrukken en borduren?
- Hoe lang duurt het als ik mijn kleding wil laten bedrukken of borduren?
- Kan alle kleding bedrukt worden?
- Hoe lever ik mijn logo aan?
- Kan ik ook alleen tekst laten bedrukken?
- Voldoet de bedrukking aan de eisen die de belastingdienst hieraan stelt?
- Kan ik een voorbeeld krijgen voordat mijn kleding bedrukt wordt?
Nieuwsbrief
- Hoe kan ik mij inschrijven voor jullie nieuwsbrief?
- Wat is het voordeel als ik mij inschrijf voor jullie nieuwsbrief?
- Kan ik via jullie nieuwsbrief ook alleen gerichte informatie ontvangen?
- Hoe kan ik mijn emailadres wijzigen waarop ik de nieuwsbrief ontvang?
- Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?