Ruilen en retourneren

Hoe werkt ruilen en retourneren?

Ik wil een artikel omruilen voor een andere maat of ander artikel:
Is je maat niet goed of wil je toch liever een andere kleur? Dit is geen probleem! Wij ruilen je product gewoon voor je om! Meld je retour aan via ons retourportaal en bestel direct (tegen een voordelig tarief) online je retourlabel mee! Je pakket kun je inleveren bij een pakketdienst naar keuze. Wij zorgen voor de omruiling!

Ik wil artikelen terugsturen en mijn geld terug:
Voldoet je product toch niet helemaal aan de verwachting? Meld dan eerst je retour aan via ons retourportaal en stuur het retour naar ons. Wanneer wij je retour ontvangen hebben zullen we binnen 1 tot 3 werkdagen je aankoopbedrag terugstorten op je rekening.

Wij nemen alleen producten retour die ongedragen zijn en de originele kaartjes en/of labels bevatten. Producten die gepersonaliseerd zijn d.m.v. bedrukking of borduring kunnen niet geretourneerd worden.

Hier vind je het stappenplan om de bestelling te ruilen of retourneren.
Je kunt ook je bestelling gratis retourneren of omruilen in onze winkel in Wijk bij Duurstede.

Retourneren kan binnen 100 dagen.
Klik hier om naar onze retourportaal te gaan.

Zijn er kosten aan verbonden om een artikel om te ruilen of te retourneren? 

Ik wil een artikel omruilen voor een andere maat of ander artikel:
Het retour sturen van je bestelling is voor eigen rekening. Wel kun je bij ons direct een retourlabel (tegen een voordelig tarief) mee bestellen via het retourportaal. Je pakket kun je inleveren bij een pakketdienst naar keuze.
De verzendkosten voor het versturen van het vervangende artikel betalen wij. Je kan je bestelling ook gratis omruilen of retourneren in onze winkel in Wijk bij Duurstede.

Ik wil artikelen terugsturen en mijn geld terug:
Het terugsturen van je bestelling is altijd voor eigen rekening. Ook hiervoor kun je via ons retourportaal direct een retourlabel mee bestellen tegen een voordelig tarief. Je pakket kun je inleveren bij een pakketdienst naar keuze.
Wij storten het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele bezorgkosten) binnen 1 tot 3 werkdagen terug op je rekening.

Hoe snel ontvang ik mijn omruiling?

Zodra wij je retour ontvangen hebben, verwerken we deze dezelfde dag in ons systeem. Je ontvangt hier een bevestiging van in de e-mail. Je kunt je retourzending ook volgen via ons tracking portaal. Als het vervangende product op voorraad is, wordt het dezelfde dag nog verzonden. Heeft het artikel een langere levertijd? Dan nemen wij even contact met je op!

Kan ik mijn producten ook omruilen in de winkel in Wijk bij Duurstede?

Dat kan zeker! Is je product niet naar wens? Of heb je toch liever een andere maat of kleur? Je kan je online bestelling retour brengen naar onze winkel. Hier kan je gelijk je product omruilen, of als je je geld terug wilt is dit ook geen probleem! Door je bestelling retour te brengen naar onze winkel, betaal je ook geen verzendkosten voor het retour sturen van je pakket.

Om zeker te weten dat de juiste maat of kleur op voorraad is, kan je altijd van te voren even telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Is je product niet direct op voorraad? Dan bestellen wij dit voor je, geen probleem!

Ik heb mijn product geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

Zodra wij je artikel retour hebben ontvangen wordt dit verwerkt en ontvang je hier een bevestiging van in de mail. Je kunt de status van je retourzending ook volgen via ons tracking portaal. Het aankoopbedrag wordt binnen 1 tot 3 werkdagen teruggestort op je rekening. Had je gekozen voor Billink achteraf betalen? Dan melden wij bij Billink het product retour.

Wat is de status van mijn retour?

Je kunt de status van je retour volgen via ons retourportaal, maar je ontvangt hier ook informatie over per mail. Zodra wij je artikel retour hebben ontvangen verwerken wij dit in ons systeem. Je ontvangt hiervan een bevestiging in je mail. In deze e-mail staat alle aanvullende informatie over je retour.

Heb je ervoor gekozen om je producten om te ruilen, dan zullen wij de nieuwe producten zo snel mogelijk versturen voor je.
Is hier een bijbetaling voor nodig, dan ontvang je hiervoor nog een aparte mail met daarin een betaallink waarmee je de bijbetaling kunt voldoen.

Alle antwoorden op een rijtje
Kom je er toch niet helemaal uit?
Stel je vraag
Contact opnemen kan via onze online chat-service, via whatsapp of per e-mail via info@wear2work.nl.
Contactformulier
Bel ons
Ons team van ervaren specialisten is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 08:30 - 17:30 uur.
0343 - 410 110
Over ons
Wear2work is sinds de start in 2010 uitgegroeid tot een allround specialist in werkkleding, werkschoenen en persoonlijke beschermingsmiddelen.
Vertel mij meer