Bezorgen
Wat is de verwachte levertijd?
Voordat je je bestelling plaatst zie je op de productpagina direct wat de levertijd van je product is. Selecteer eerst je maat en/of kleur, staat hier een groen bolletje bij? Dan is het product direct leverbaar. Bestel je op werkdagen voor 18:00 uur, dan heb je je bestelling de volgende dag in huis. Op zaterdag voor 13:00 uur besteld, is maandag in huis.
Staat er een oranje bolletje? Dan wordt de levertijd getoond, meestal is dit 1 tot 3 werkdagen. Staat er een i’tje bij je maat? Dan verwachten we het product later te ontvangen. De aangepaste leverdatum wordt getoond.
Bestel je meerdere aantallen van hetzelfde product en zijn niet alle aantallen op voorraad? Dan krijg je hiervan een melding in je winkelwagen.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendingen binnen Nederland
Bij bestellingen boven de €75,- excl. BTW betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €75,- excl. BTW wordt er €5,95 in rekening gebracht.
Verzendingen naar België
Bij bestellingen boven de €99,- excl. BTW betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €99,- excl. BTW wordt er €7,95 in rekening gebracht.
Verzendingen naar Duitsland
Bij bestellingen boven de €99,- excl. BTW betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €99,- excl. BTW wordt er €9,95 in rekening gebracht.
Verzendingen binnen Europa
Wij kunnen je bestelling naar elk land in Europa versturen voor je. Voor de verzendkosten naar de andere landen binnen Europa die niet hierboven genoemd zijn kun je even contact opnemen met onze klantenservice.
Afhalen winkel Wijk bij Duurstede
Wij hebben een fysieke winkel gevestigd op de Molenvliet 1a in Wijk bij Duurstede. De bestelling kan je gratis bij ons afhalen in de winkel. Wij nemen contact met je op als de bestelling voor je klaarligt!
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging in de email. Ook ontvang je nog een aparte mail met een link naar de status van je bestelling.
Zodra wij je bestelling verstuurd hebben, ontvang je per mail een Track & Trace code van PostNL. Klik op deze link in de mail om je zending te kunnen volgen.
Wat als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgd wordt?
De bezorger komt de volgende dag nog een keer langs. Mocht je de bezorger dan weer missen, dan is dat ook geen probleem. Jouw pakketje wordt dan naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt gebracht. Je hebt dan 1 week de tijd om het daar op te halen. Mocht het na 1 week nog niet opgehaald zijn, dan wordt het pakketje naar ons retour gestuurd. Let op! Vergeet niet je identiteitsbewijs mee te nemen als je het pakketje gaat ophalen bij het PostNL afhaalpunt.
Staat er in je Track & Trace dat je bestelling wel bezorgd is maar heb je niks ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen een onderzoek voor je laten starten door PostNL en zij helpen je zo snel mogelijk verder.
Wat als 1 van de artikelen uit mijn bestelling een langere levertijd heeft?
Wij werken met lage marges en proberen deelleveringen daarom zoveel mogelijk te beperken. En het is ook nog eens beter voor het milieu.
Als een artikel uit je bestelling een langere levertijd heeft dan aangegeven op de website, dan informeren wij je hier altijd over. Je ontvangt hier een bericht van in je mail en onze klantenservice zal ook nog eens contact met je opnemen. Wij kijken graag met je naar een oplossing. Vaak kunnen wij een alternatief artikel leveren.
Mocht je wel graag een deellevering wensen, dan brengen wij bij orders onder de € 150,00 excl. btw de verzendkosten van € 5,95 in rekening.