Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Het bestellen bij ons gaat in drie gemakkelijke stappen!
Stap 1:
Kies het product wat jij graag wilt hebben in de juiste maat, kleur en hoeveelheid. Plaats dit product of de producten in de winkelwagen.
Stap 2:
Ga naar de kassa en rond de bestelling rechtsboven in af.
Stap 3:
Vul je persoonlijke gegevens in en kies de gewenste verzend- en betaalmethode. Heb je al een account bij ons? Dan kan je meteen inloggen en sneller de bestelling afronden.
Kom je er niet helemaal uit? Plaats dan je bestelling via info@wear2work.nl
Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Dat kan zeker! Zolang de bestelling nog niet door ons verstuurd is kun je deze altijd wijzigen of annuleren. Om een bestelling te wijzigen of te annuleren kan je contact opnemen met onze klantenservice. Dit gaat het snelste telefonisch via 0343-410110, want dan kunnen wij de wijzigingen/annulering direct doorvoeren. Uiteraard kun je ons ook een bericht sturen, wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Hoe weet ik of jullie mijn bestelling in goede orde hebben ontvangen?
Je krijgt van ons een bevestigingsmail als de bestelling gelukt is. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Indien je hebt gekozen voor Billink achteraf betalen dan kan het zijn dat je wel een bestelbevestiging ontvangt in je email maar dat de betaalwijze is afgekeurd door Billink. Helaas hebben wij geen inzicht in de reden hiervan. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met Billink. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer 010-4141473. Mocht je hulp nodig hebben dan helpen wij je uiteraard graag!
Kan ik ook als particulier bij jullie bestellen?
Ja, dat kan zeker! Wij leveren aan zowel bedrijven als particulieren.