Garantie
Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?
Wij verkopen producten van goede kwaliteit van de beste merken. Het kan helaas wel eens voorkomen dat door een productiefout het product eerder kapot gaat dan je zou mogen verwachten. Wij geven zes maanden garantie op productiefouten. Dit geldt uiteraard alleen bij correct gebruik van het gereclameerde artikel. Gebruikersfouten en slijtage verschijnselen zijn uitgesloten van garantie. Klachten die buiten de garantie termijn van zes maanden vallen zullen niet in behandeling worden genomen.
Wat moet ik doen als mijn product kapot is?
Het is natuurlijk heel vervelend als je een klacht hebt over onze producten. Wij willen je dan ook graag verder helpen en je een gewenste oplossing bieden.
Stuur een mail naar info@wear2work.nl met een duidelijke klachtomschrijving en foto's van het probleem. Maak ook een foto van het labeltje, hier staat een productiecode op. Hiermee kunnen wij sneller je garantieaanvraag verwerken. Vermeld hierbij je naam en factuur/ordernummer zodat wij de garantietermijn kunnen controleren. Wij nemen vervolgens contact op met de producent die de klacht zal gaan beoordelen.
Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk behandelen, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Stel je dit niet op prijs? Dan kun je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Kan ik mijn product laten repareren?
Je kunt bij ons niet je producten laten repareren. Als je kapotte product binnen de garantie periode valt, dan sturen wij je een vervangend product. Sommige merken kiezen ervoor om je product laten repareren in plaats van dat je een vervangend product ontvangt. In dit geval duurt het wat langer voordat je je product weer retour ontvangt.