Garantie en reparatie

    • Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?
    • Wat moet ik doen als mijn product kapot is?

      Het is natuurlijk heel vervelend als je een klacht hebt over onze producten. Wij willen je dan ook graag verder helpen en je een gewenste oplossing bieden.

      Stuur een mail naar [email protected] met een duidelijke klachtomschrijving en foto's van het probleem. Maak ook een foto van het labeltje, hier staat een productiecode op. Hiermee kunnen wij sneller je garantieaanvraag verwerken. Vermeld hierbij ook je naam en factuur/ordernummer zodat wij de garantietermijn kunnen controleren. Wij nemen vervolgens contact op met onze producent die de klacht zal gaan beoordelen.
      Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk behandelen, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
      Stel je dit niet op prijs? Dan kun je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. 

    • Kan ik mijn product laten repareren?
    • Ik heb mijn product beschadigd ontvangen, wat nu?