Garantie en reparatie

  • Wat zijn de garantie voorwaarden?
  • Wat moet ik doen als mijn product kapot is?

    Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

    Stuur een mail naar info@wear2work.nl met een duidelijke klachtomschrijving en een foto van het probleem. Vermeld hierbij ook je naam en factuur/ordernummer zodat wij de garantietermijn kunnen controleren. Wij nemen vervolgens contact op met de desbetreffende leverancier die de klacht zal gaan beoordelen.

    Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk behandelen, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Stel je dit niet op prijs? Dan kun je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. 

  • Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?
  • Kan ik mijn product laten repareren?