Betaalopties

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    iDEAL 

    De meest gekozen betaaloptie is iDEAL waarbij je het bedrag online overmaakt via je eigen bank.
    Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en wij ontvangen daarop een bevestiging van deze betaling. Je kunt betalen met iDEAL als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Friesland Bank, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.

    Creditcard (meerprijs € 1,25) EurocardMastercard en Visa 

    Betalen met je creditcard kan bij ons door je creditcardnummer en vervaldatum van de kaart in te vullen. Het versturen van je creditcardgegevens is veilig omdat onze webwinkel ssl-beveiligd is. Je bestelling wordt dan door ons verwerkt en de betaling wordt via onze betaalprovider Mollie verwerkt.

    Vooruitbetaling 

    Kies je voor deze betaaloptie ontvang je direct na je bestelling een mail met de factuur
    Wanneer het bedrag op onze rekening staat ontvangen wij een melding en nemen we je bestelling in behandeling.

    Paypal 

    PayPal is een online betaalsysteem en fungeert als intermediair voor online en mobiele betalingen tussen personen onderling, online verkopers en webwinkels. Om te betalen heb je alleen een e-mailadres nodig. De betalingen kunnen gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening.

    Mr Cash

    Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen met gebruik van hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.

    Rembours/ Contant bij aflevering (meerprijs €12,45,-) 

    Wanneer je kiest voor deze betaaloptie betaal je het bedrag bij aflevering aan de Post.nl bezorger.
    Bij deze betaalwijze nemen wij altijd telefonisch contact met u op om zeker te zijn dat u deze bestelling nog gewenst is.
    Wanneer er geen telefoonnummer bij de bestelling is vermeld zullen wij deze dan ook niet in behandeling nemen.

  • Kan ik als particulier achteraf betalen?
  • Is mijn online betaling veilig?
  • Hoelang duurt het voordat mijn betaling verwerkt is?
  • Kan ik als bedrijf op rekening kopen?