- Lorem ipsum
Ruilen en retourneren
- Hoe werkt het ruilen en retourneren?
- Zijn er kosten verbonden aan het omruilen of retourneren van een artikel?
- Hoe snel ontvang ik het vervangende product?
- Kan ik mijn product ook omruilen in de winkel?
- Ik heb mijn artikel retour gestuurd. Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
- Wat is de status van mijn retour?
Zodra wij je artikel retour hebben ontvangen verwerken wij dit in ons systeem. Je ontvangt hiervan een bevestiging in je mail. In deze e-mail staat alle aanvullende informatie over je retour.
Heb je ervoor gekozen om je producten om te ruilen, dan zullen wij de nieuwe producten zo snel mogelijk versturen voor je.
Is hier een bijbetaling voor nodig, dan ontvang je hiervoor nog een aparte mail met daarin een betaallink waarmee je de bijbetaling kunt voldoen.
Indien je hebt gekozen om het geld terug te laten storten op je rekening, dan ontvang je de creditfactuur in je email en zal het bedrag binnen 1 tot 3 werkdagen teruggestort worden op je rekening.Had je gekozen voor Billink achter betalen? Dan melden wij bij Billink het product retour.